SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, November 7, 2010

baju kebaya tak jadi konvo




konvo kan dibatalkan disebabkan banjir teruk
jadi, tak jadilah berkonvo
dah bergerak awal pagi, dan bila sampai di Juru, diberitahu konvo batal
jadinya, cik abah pun hantarlah cik zira di Penang
kitorang ke rumah femly cik buah hati






dan selepas cik abah balik, cik zira pun ke rumah mami di recsam
sempatlah bergambar sendiri memandangkan takkan ada gambar konvo memakai baju itu






cik zira pakai kebaya batik arwah mak untuk konvo itu
tapi itulah, sayang, tak dapat nak berkonvo dengan baju itu






baju ni cik zira pernah pakai bawa gi keje hari khamis sebab kena pakai baju batik
dan kali kedua nak berkonvo yang tak jadi tuh






takpelah, dah takde nasib kan
nak buat cane






takpelah ye baju, tak dapat gi konvo, nek pentas amek scroll pun takpelah
janji semuanya dah selamat






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 6 november 2010 1.45 p.m.

4 comments:

Bit Zamri said...

cantik bajuuuu tuuu...serius... :)
tahniaaah di hari graduasi nanti..

hazirah abdul rahman said...

thanx dEar,,
baju lama, dah berpuluh tahun punya baju, kena simpan elok-elok.. =)



takde konvo lah,,
tak pergi dah lepas ni,,huhu

Ayuni said...

cantek baju kebaya tu.cantek2 je kat badan kak zira :)

konvo bile plak postpone kak zira? exam ktrg pn da kene postpone.huhu

hazirah abdul rahman said...

haah ayuni, sebab tuh pakai baju tuh, suka sebab muat, dulu tak muat,,hehe,,



tak tahu lagilah yuni, tapi rasanya tahun depan, kitorang ramai tanak pergi dah,, jauh lagipun susah dah nak dapat cuti pas ni,,huhu



exam pun kena postpone ye? alahai, lambatlah korang cuti kan,, takpe2, sabar2 dulu k,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails