SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 8, 2010

bergambar memakai jubah konvo




tidak dapat bergambar di UUM, dapat bergambar di rumah keluarga cik buah hati pun jadilah
ajak cik abah bergambar di studio cik abah tanak
maka, bergambar di rumah ba cik buah hati jelah


 cik zira & cik abah

 cik abah, cik zira, auntie zie & cik ina

 cik zira & auntie zie

cik zira & cik ina




takpelah
nanti kalau gambar studio cik zira yang bape keping itu sudah siap, cik zira tepek dalam blog MERAH ini ye






sekurang-kurangnya dapat jugak merasa dapat pakai jubah konvo daripada tak merasa langsung kan
alhamdulillah







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 7 november 2010 12.30 p.m.

3 comments:

AM SYA said...

betol~~sekurg2nye merase jugakk ;)

xpe..taon depan pkai lagi dear

InsyaALLAH~



^SyASyA^

noor afzan said...

walaupun biru, kaler merah tetap ado ye..
wajib kan.
haha!

hazirah abdul rahman said...

syasya ~~ kita dah tak pergi dah sya yang ditunda ke tahun depan,, malas dah, dahlah jauh,, takpelah, dah takde rezeki nak wat cane kan,,



afzan ~~ wajib lah ada MERAH. baju kebaya tu pun ada maroon2 sket, sebab tuh pakai shawl MERAH,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails