SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, November 9, 2010

berjubah konvo di UUM




pulang jubah konvo pada hari rabu, 3 november 2010 ditemani oleh cik buah hati
perjalanan pergi dan balik yang sangat memenatkan sebab semua tempat jalan ditutup sebab dinaiki air
banjir sangat teruk
terpaksa lalu jalan dalam yang sangat jauh dan berjam-jam


hari rabu kami yang petak-petak,, =)




tapi sempatlah jugak sampai tu bergambar di studio dekat kedai gambar changlun yang masih buat promosi untuk konvokesyen
ameklah dengan cik buah hatiku






banyak jugak gamba amek masa dekat UUM tuh
nanti cik zira tepek ye, nak kena pilih dulu sebelum letak dalam ni
mestilah nak pilih yang cantik-cantik kan,, =)






terima kasih sangat kepada cik buah hati tolong teman cik zira hantar jubah dan amek ijazah tuh
walaupun penat tapi tetap happy
dapat jugaklah bergambar pakai jubah konvo tuh dalam UUM walaupun tak amek gamba banyak
jadilah kan  ~~~








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 8 november 2010 9.00 a.m.

7 comments:

Peri PiA said...

salam ;)

tahniah ye

hazirah abdul rahman said...

terima kasih dEar!

atty's said...

Tahniah zira..

Zamil Afiq said...

memang kelas la akak ni..
nak jugak pakai benda belt merah..

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

woooooo

akhir nya
en buah hati

pray for both of u sis..

puterihannan said...

i'll be waiting to see my UUM.. windu!!!!!

hazirah abdul rahman said...

atty's ~~ thanx so much dEar!



zamil afiq ~~ eh mesti! barulah nampak kelas pakai belt MERAH kan kan,, hehe



lyaa sayang ~~ thanx lya,, doakan kt tau,, =)



puterihannan ~~ ala kak, ada peluang gi lah UUM tu k,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails