SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, November 17, 2010

buat buah hati tersayang...





17 NOVEMBER 2010






inilah harinya
inilah hari istimewa yang disebut-sebut cik zira sejak beberapa hari ni
selain menyambut aidiladha, tarikh 17 NOVEMBER 2010 ini juga merupakan hari bermakna dan istimewa buat insan yang bermakna dalam hidup cik zira kini






entry ini khas untuk cik buah hatiku :






HAPPY BIRTHDAY BUAH HATIKU






kita doakan yang terbaik untuk buah hati kita
ucapan-ucapan lain dah cakap kan kan,, ^_______*






harap buah hati suka ye hadiah kita bagi tuh
maaf sangat tak dapat dekat dan sambut birthday buah hati sama-sama di Penang, apa nak buat dah sorang utara sorang selatan kan, kena banyak sabar jew



dekat bawah ni hadiah cik zira buat cik buah hati :


 hadiah 1 - frame gambar dari framekasih. 
tempah dah lama, sebelum puasa lagi dah dapat. 
simpan jek sampai nak dekat tarikh baru pos. 

 hadiah 2 - wallet
memandangkan buah hati asek sebut suh carikan wallet baru, 
cik zira pun bagilah sebagai hadiah. 
barulah sepasang dengan handbag yang buah hati hadiahkan 
untuk birthday cik zira MAC yang lepas.
wallet ni pun beli lama, simpan dulu, baru pos, hehe

hadiah 3 - kad yang berupa buku special khas untuk buah hati. 
cik zira siapkan dalam masa 2 jam lebih kurang. 
penuh dengan gamba-gamba kenangan dan ucapan-ucapan. 
buku tuh kecik comel jek dan ada 15 muka surat 
penuh dengan gamba dan cerita kami berdua,,





HAPPY BIRTHDAY tau buah hati
kita sayang buah hati sangat






p/s dah. itu jek. birthday buah hati cik zira lah yang hari bermakna sangat ni. birthday pertama buah hati cik zira ada buah hati.. hehe. mana lah tak bermakna kan kan.. =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 16 november 2010 10.13 p.m.

4 comments:

NuR fAtIn FaTiHaH said...

awww~sweet nyer :)

NuR fAtIn FaTiHaH said...

awww~sweet nyer :)

aLeen aVriL said...

wuwuwuuuu kretipnya kamoo....


moga kekal smpai syurga...

hazirah abdul rahman said...

nur fatin fatihah ~~ awww,, sweet kan kan,, hehe


aleen ~~ kretip yang biasa2 jek alin dEar,,
terima kasih, doakan selalu ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails