SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, December 22, 2010

edisi gamba masa tembam bam bam. eleh macam sekarang dah tak tembam.





kawan-kawan, apa kata kalau petang-petang ni cik zira tempek gamba-gamba cik zira masa cik zira gemuk dulu-dulu? tapi taknaklah letak gamba gemuk dah, dah banyak kali letak, nak letak gambar muka plak sebab belek-belek folder, banyak sangat gambar kenangan masa muka tembam tak hengat dolu-dolu. jom sama-sama katakan YA!!,,, ;)






walaupun sekarang muka masih tembam, pipi masih membulat, tapi rupanya dulu lagi berganda-ganda dari sekarang. comel betul cik zira dulu masa tembam bam bam ye. perasan sungguh!






tak payah cakap banyaklah cik zira, tunjukkan sahaja.


 2006
 2005
 2005
 2005
 2007
 2007
 2008
 2007
 2008
 2008
 2008
2008



ha, best tak best tak?
tembam bukan? seronok tau, cik zira tengok diri sendiri dulu-dulu pun seronok






itu masa tembam bam bam, gamba sepanjang tahun 2010 ni plak, bolehlah korang nilai sendiri muka cik zira ni ada perubahan ke masih sama jek ketembamannya,, 
jom lihat!!
ada perubahan ke tidak ke ye


 januari 2010

 november 2010

 november 2010

 april 2010

 april 2010

 april 2010

 mac 2010

 februari 2010

februari 2010
september 2010

disember 2010



terkini : 20 disember 2010




orang kata muka tembam ni comel, sweet, gebu
dan cik zira rasa macam betul jek, sebab cuba tengok muka baby-baby yang tembam-tembam tuh, halamak ai, geram jek rasa, nak gigit-gigit nak cubit-cubit kan, yelah sebab nampak comel dan gebu sangat







oleh itu, kalau kita bermuka tembam, janganlah rasa rendah diri, mana tahu dengan muka tembam ni lah orang tengok macam baby ke kan, nampak comel jek
ha, cuba fikir positif macam tuh, barulah tak rasa rendah diri
boleh kan fikir macam tuh? senang jek, muka comel + selalu senyum, ha, kan molek sangat tuh,, =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 21 disember 2010 8.30 p.m.

4 comments:

Zuliana Harun said...

HAHAHA... saya katakan YA !!! SIS, tahun 2007 sis nampak bulat sgt. HAHA.. :)

hazirah abdul rahman said...

hehehe,,
haahlah, tgk balik pun memang perasan 2007 paling bulat,, hehe,, =)

ALya Liyana Yahaya said...

muke sy pown bulat gak.. =)
tpi nk kuruskan la.. hehe..
cmne ek??

hazirah abdul rahman said...

hi alya,


muka kalau nak kurus ni susah sketlah yang, sebab tang pipi tuh payah sket,, hehe


kt sampai skang pun pipi takleh nak turun,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails