SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, December 25, 2010

hari ini hari cuti. hari ini pergi kenduri.





hari ini hari cuti
hari ini pergi kenduri
hari ini makan nasi
hari ini nak happy-happy






ececewah, siap ada pantun ringkas sebagai pendulu entry di pagi sabtu ni, tapi nak tulis makan nasi minyak, tapi kang jadi pantun tak beritma plak, tulis jelah makan nasi, faham-fahamlah tu kalau kenduri makan nasi ape ye






hari ini, mesti banyak kenduri kahwin kan, yelah dah nak penghujung cuti sekolah, mesti ada yang mengambil kesempatan memilih tarikg 25 disember ni sebagai tarikh perkahwinan
dan macam kitorang, hari ini ada 2 kenduri, satu di pontian, dan satu jiran kat sini je tapi buat di dewan kampung melayu






sebab tuh pagi-pagi akan gerak ke pontian dan kalau sempat singgah di dewan kampung melayu tu plak
inilah kenduri kahwin satu-satunya cik zira pergi sepanjang cuti sekolah ni
sedih bukan, tapi takpelah, sekurang-kurangnya dapatlah juga merasa makan nasi minyak kenduri daripada takde langsung, syukur syukur







pastinya kalau ke kenduri kahwin, mesti nak cari ayam kepak masak merah, itu sudah wajib
kalau rumah kenduri kahwin tuh takde ayam masak merah, macam tak lengkaplah hidup cik zira ke kenduri kahwin tersebut, eceh, padahal takde kena mengena nak lengkap ke tidak, kenduri orang, orang tu punya sukalah nak ada lauk ape ye tak?
kenduri sendiri tuh nanti pastikan kena ada ayam masak merah,, haha, padan muka!!






eh, oklah, dah nak kena siap-siap nak pergi nun ke pontian tuh
cik zira pergi berempat, dengan chenta hati 1, atok dan bik ani memandangkan tinggal kitorang berempat jek kat rumah, harung sekali semua pergi, senang bik ani tak payah masak


kenduri kahwin last cik zira pergi bulan 10 lepas, fadzillah kahwin,, 
bersama BFF,, =)
 



ok semua
SELAMAT BERCUTI ye
yang berkahwin tuh, SELAMAT PENGANTIN BARU, semoga kekal sehingga ke akhir hayat, AMIN






Jom makan nasi minyak + ayam kepak masak merah!!








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 24 disember 2010 9.00 p.m.

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

cuti2 mmg byk kenduri..hehe

hazirah abdul rahman said...

haah, dah nak habis cuti dah,, kenduri last-last lah ni, penghujung tahun,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails