SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 17, 2010

makan dengan bersopan




salam jumaat buat semuanya
selamat pagi!!






pagi-pagi ni nak cerita pasal makanan dahulu lah ye sebab semalam cik zira puasa
dan makan berbuka puasa semalam macam biasalah pasti sedap






walaupun makanan di atas meja sangatlah banyak, tapi cik zira cuba mengawal diri ini dengan makan penuh bersopan
maksud bersopan di sini bukanlah makan dengan ayu dan lemah lembut tapi makan dengan bersabar iaitu tidak makan kesemua sekali di atas meja itu
makan yang perlu sahaja. faham bukan maksud bersopan dalam konteks ayat ini? bagus kalau faham. hehe






makanan berbuka cik zira semalam ialah :

  • nasi tomato + ayam kepak masak merah + acar timun nenas
  • nuget uncle jack + sosej ayamas dicicah sos kegemaran iaitu sos cili thai






BERJAYA!!
berjaya mengawal diri daripada makan banyak!!
yay yay yay !!!!






pagi tadi sarapan oat + susu pekat
makan 6 sudu oat lepas tu makan benda lain plak, walaupun ada nasi lemak bik ani yang sedap itu, berjaya kawalkan diri jugak
TAHNIAH dan SYABAS wahai HAZIRAH,,, =)






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 17 disember 2010 9.03 a.m.

4 comments:

Zuliana Harun said...

aaa, suka taw buat entry pasal makan.. terliur meyh.. :)

atty's said...

lapar lak tgk makanan semua tu,
semalam pun pose..tp buka pose umah mak..mak masak..byk lauk gak

hazirah abdul rahman said...

nana ~~ mestilah nana, kt kan suka makan,, entry makanan kena selalu ada,, =)



atty's ~~ ye ea kak? kalau buka puasa rumah orang tua ni konpem kan makanan melimpah ruah, rezeki banyak jek,, alhamdulillah,, =)

Zuliana Harun said...

hahaha.. ye2... ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails