SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 3, 2010

misi berdiet yang musnah




cuba tengok gamba makanan di bawah ni






kalau orang tengok mesti kata cik zira diet kan kan
tengoklah nasinya yang seciput aje + sambal udang petai + pisang + kuih tako
sikit kan
rasanya misi berdiet dah nak bermula lah!






walaupun kalau nak tahu, kalau ada sambal petai, cik zira konpem akan makan nasi banyak dan amek sambal petai tuh banyak-banyak
yelah, katanya nak mula berdiet, sebab tuh kat pinggan tuh ada banyak tuh jek






tapi, HAKIKATNYA, sebelum itu, cik zira dah makan 4 biji karipap
sarapan dah makan 2 biji roti jala, tengah hari dah makan kuey teow lemak
itu tak campur makanan ringan-ringan yang tak berapa nak ringan cik zira telan bila lapar






adakah itu dikatakan misi berDIET?
TIDAK TIDAK!!






dalam pinggan sikit memanglah nak tunjuk, kengkonon bangga nak mula berdiet
tetapi, jangan tertipu ye semua
sebelum itu cik zira sudah makan banyak padahalnya






jadi, inilah kisah cik zira : kisah misi berdiet yang musnah







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 2 disember 2010 2.10 p.m.

2 comments:

Nadia arRumaisha said...

same with me, now sedang usaha berdiet... start 1hb bebaru ni... nasik cuma amik dlm 3 sudu sehari, pagi, tengahari, malam cuma mkn sayur... banyakkan minum mineral and now bdn rasa lemah sbb kurang gula kot... so need to take air tea jugak ckit... bg tenaga ckit.... huhuhu memang byk kne korban and kne tahan nafsu makan....huhuhu

hazirah abdul rahman said...

wah, banyaknya tips,,
semoga berjaya ea dengan Diet tuh,,
pasti boleh!


kita tak boleh lah, keje nak makan jek,,huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails