SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 17, 2010

pesta Mc Donald




hari ini sangat indah
hari ni kesukaan cik zira
kenapa ya?
apa lagi kalau bukan pasal makanan kerana hari ini dapat makan banyak banyak banyak sangat!






pepagi dalam kul 7 lebih da sarapan oat + sosej + nuget
bunyi macam sarapan ringan tapi hakikatnya sarapan yang berat dah tu, kalau makan oat sahaja dimaafkan lagi, ini ditambah dengan mini sosej dan nuget beberapa biji, tak dapatlah dimaafkan,, huhu






lepas tuh, dalam pukul 8 lebih plak, pergi buat hotdog
lepas siap, makan satu
selang setengah jam macam tuh, makan lagi 1, kiranya 2 hotdog cik zira bedal






tengah hari kul 1 lebih, sangat heaven sebab BIK MOI dengan baik hati telah belanja makan Mc Donalds
cik zira pergi beli kat terminal larkin terlanjur nak belikan tiket dorang nak balik KL esok






banyak betul beli
nak tahu cik zira beli apa?
ini yang cik zira beli :







  • Set Prosperity + Orange Mc Fizz + Curly Fries untuk cik zira haruslah special, hehe
  • Set Big Mac untuk chenta hati 1
  • Set Fried Chicken untuk bik moi
  • Set nuget untuk sape-sape
  • 3 Set Happy Meal chicken burger







semua sekali 7 set dengan harga RM 60.45
hari tuh gi giant beli barang berharga RM 60.65, hari ni gi Mc Donalds, RM 60.45 plak
kebetulan sungguh,,, ;)






cik zira beli banyak sangat, dahla sorang-sorang pulak tuh
orang kat kaunter tu pun risau boleh ke cik zira bawa, dia tolong pegangkan siap susun kat tangan cik zira
terima kasih ye







memang bawa tak cukup tangan
dengan air nya lagi
masa nak bayar tiket parking kena letak makanan kat bawah dulu sebab tak cukup tangan
orang kat situ-situ tengok jek, ingat ada pesta pape kot cik zira beli banyak, hehe






balik, sampai umah, suapkan si mamat kecik tu dulu, bagi dia minum air ribena, bukan men suka lagi dia sebab air ribena kan sedap, tambah plak ada ais, memang dia sedut air tu tak berhentilah sampai terbatuk-batuk macam orang tua,, apelah encik mamat ni,,






dalam kereta masa nak balik cik zira dah bedal curly fries tu dulu, balik umah tinggal sket jek, hehe
lapa punya pasal
lepas tu makan prosperity burger tuh dengan minum air orange mc fizz, habis licin tau cik zira bedal
makan dengan nikmat sekali


 sedap sedap sedap, nyum nyum nyum





beg kertas Mc Donalds ni cik zira nak simpan, nanti leh guna untuk letak pape ke, jadikan bahan mengajar ke nanti sekali dengan kotak prosperity dan cawan air tu, kot-kot lah nanti kat sekolah kena aja pasal makanan ke kan, bolehlah guna sebagai bahan, baru nampak real, baru budak-budak suka


 kotak burger prosperity

cawan orange mc fizz, suka ayat ni, betul lah tuh,, hee

paper bag McD



malam plak makan sket jek sebab di siang hari dah puas bedal sana bedal sini
yang cik zira punya set dah habis dibedal, bedal set orang lain plak
perut memang keje nak makan jek ni sebab tengah ehem ehem kan, biasalah tuh
cet, alasan sebenarnya, padahal kalau tak ehem ehem pun memang kejenya makan jek
^____________*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 17 disember 2010 4.44 p.m.

2 comments:

Peri PiA said...

yum3,prosperity bege

hazirah abdul rahman said...

haah, yummy sedap tak terkata lah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails