SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 15, 2011

salam maulidul rasul buat semua




salam maulidur rasul
hari ini semua bercuti bersempena mengenang kembali dan memperingati baginda Rasulullah. dalam bercuti, sama-samalah kita menghayati segala kisah yang dibentangkan mengenai Baginda di tv mahupun di mana-mana sambutan maulidul rasul. insya Allah.






semalam kan cik zira pergi sekolah naik kereta Viva, pinjam kereta tokcik. oklah, takde masalah. perjalanan seperti biasa dan berhati-hati seperti selalu.


Teacher Hazirah on 14th February 2011




oh, semalam sangat sibuk lah. memang sibuk. rasa macam nak bagi 4 jek badan ni kalau boleh. huhu








hari ini cuti. nak buat soalan Tahun 3 untuk Bahasa Inggeris, Ujian 8-10 Mac nanti. submit soalan sebelum 25 februari ni. ingat kalau boleh siapkan hari ini lagi cantik. tapi tak tahulah dapat siap ke tak sebab ni kali pertama buat soalan ni. banyak jugak nak kena rujuk. harap-harap tak buat silap lah.






petang ni tusyen sebab sabtu kena ganti sekolah. jadi, tak tahulah dapat ke tak siapkan soalan Ujian tuh. macam banyak tuh. nampak senang tapi susah sebenarnya. takpe, cuba buat pelan-pelan.






ok semua. selamat berehat k. semoga kita sama-sama banyakkan selawat ke atas junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW. Insya Allah.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 14 februari 2011 11.32 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails