SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 14, 2011

sekarang rasa macam ni, lepas hujung tahun dah tak rasa macam ni lagi




rasa macam disekat-sekat,, tapi masih boleh tersenyum,, ~~





sekarang masih rasa macam di atas tu






insya Allah, sekiranya semuanya selesai pada bulan disember nanti, perasaan macam sekarang ni dah takde. mesti rasa lagi gembira dan bahagia.






takpe, sekarang Februari.






Mac
April
Mei
Jun 
Julai
Ogos
September
Oktober
November







DISEMBER!!!!






hehe,, =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 13 februari 2011 10.30 p.m.

4 comments:

aLeen aVriL said...

dah nak tawen ek????

jempot kiter tau..insyallah ade hal kiter pg..tu pon klu zira jmpot ler..huhuuh

vanilla said...

cik zira xsabar nak kawen dah eh..hehehe...good luck on ur preparation k ;)

hazirah abdul rahman said...

aleen avril :


eh, mesti2,, kita akan jemput semua pembaca kesayangan blog MERAH kt. bawa baby comel tu sekali tau,, =)

hazirah abdul rahman said...

vanilla :


haah, tak sabar,, hehe



tapi banyak nak kena setel. takut pun ada,,


thanx dEar!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails