SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, February 5, 2011

sekejap je kan dah nak habis cuti seminggu ni





salam sayang buat semuanya dan salam hari sabtu
selamat pagi buat korang






hari ni dah hari sabtu, cepat betul masa berlalu kan, hari isnin ni dah nak kena bekerja semula, rutin harian kembali, pergi ke sekolah menjalankan tanggung jawab. takpe, dah puas berehat kan, balik kerja semula dengan penuh semangat yang pastinya. insya Allah.






entry malam tadi cik zira cerita pasal 2 makanan yang cik zira mengidam kan? masih belum berkesempatan nak makan sebab semalam ingat nak keluar dengan chenta hati 2 tapi dia sibuk bawa bik ani dengan bik moi jalan-jalan. maka, akak MERAH dia duk kat umah jelah. huhu






hari ini chenta hati 2 dah nak balik kem dia kat sg besi dah. lama dia cuti. dia sampai umah atok ni hari ahad. kira dekat seminggu jugaklah dia cuti dekat sini. tapi, hari ni dah nak balik. takpe, dia pun dah dapat cukup rehat dah.






tapi, itulah, dapat ke taklah cik zira nak makan Tutti Fruti dengan Big Apple?,,, =(
itulah kata, kalau mengidam ni susah betul nak dapatkan,, aduhai,,, pasrah betul lah






itu kisah mengidam, tapi apa cerita semalam ye? ha, tak lain tak bukan mestilah nak cerita pasal makan, ape lagi lah kan dah nama cik zira memang suka makan dan suka makanan.






ok, ini apa yang cik zira makan semalam, hari jumaat:


  • 9.30 pagi - nasi lemak + acar + sambal sotong
  • 11.30 pagi - chicken chop yang semalam tuh ada lagi panaskan, makan lagi
  • 2.30 petang - spageti
  • 6.00 petang - kacang indonesia
  • 6.30 petang - bik moi belanja makan sate + bihun sup + ABC + Ais Jagung
  • malam sebelum tido pun sempat makan sate 1 cucuk





orang lain makan 3 atau 4 kali sehari, cik zira makan suka hati nak makan. agak lapa je makan memandangkan makanan sentiasa ada dekat meja makan. jadi, kalau tak makan rugilah jawabnya kan,, hehe






itu pasal makanan.






lain-lain, semalam cik zira memang satu hari duk rumah je. tak keluar. cuti ni memang banyak habiskan masa kat rumah. hari ahad dengan isnin hari tuh je keluar. lepas tuh duk rumah je.






hari ni hari sabtu. tusyen petang karang dan pagi esok berjalan seperti biasa. mengajar lah balik, cuti 6 hari ni tak mengajar budak-budak, hari ni mengajar balik.






itu sahajalah rasanya cik zira punya cerita untuk entry kali ni. entry santai sahaja memandangkan di pagi-pagi sabtu ni kan. kalau cik zira dapat makan Tutti Fruti dengan Big Apple, nanti cik zira cerita k. harap-harap dapatlah makan akhirnya. AMIN







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 5 februari 2011 8.19 a.m.

2 comments:

taz said...

tak puas lagi cutii :(

hazirah abdul rahman said...

itulah, kalau boleh nak cuti lagi lama, tapi tanggung jawab lagi penting,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails