SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 7, 2011

bilalah dapat jejakkan kaki ke sana





dalam hidup ni, cik zira memang teringin sangat nak ke tanah suci Allah, Mekah. kalau ada peluang, nak ke sana, buat umrah dan Insya Allah tunaikan Haji bila diizinkan Allah. dan cik zira pasti semua pun nak ke sana bagi yang masih belum ke sana. Insya Allah ye, sama-sama kita berdoa semoga hajat yang satu ini akan termakbul.







Mekah adalah impian sejak dulu.






dan lagi satu tempat yang cik zira nak pergi sangat-sangat sebab nak shopping orang kata best macam-macam ada ialah BANDUNG, Indonesia.


Pasar Baru, Bandung




cik zira ni tak pernah ke luar negara, paling dekat pun singapura, tu pun baru sekali je walaupun sedara mara ramai kat sana. malaysia ni memang dah jalan-jalan kecuali sabah sarawak.






memang nak sangatlah ke bandung tu, tak tahu ngape. tapi, kena sediakan duit bebanyak lah sebab nak sopin sopin kan,, ;)






takpelah, mana tahu satu hari nanti impian yang ini dapat jadi kenyataan kan. AMIN AMIN







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 6 april 2011 10.28 p.m.

2 comments:

jeBateja said...

kita amin kan lah.....moga2 dapat gi mekah....pas tu bandung.....ahakz

hazirah abdul rahman said...

AMIN AMIN AMIN,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails