SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, April 8, 2011

semalam, 7 April 2011





salam sayang semuanya,






hari ni dah hari jumaat kan. esok sabtu kena ganti sekolah. cik zira kena pinjam kereta nak pergi sekolah esok sebab malam ni bik moi nak bawa kereta dia gi KL, ada latihan sukan. keta sapelah ya cik zira nak pinjam. takpe, kena usahakan.






pagi tadi, seperti biasa, awal pagi dah pergi Pasar Larkin, bik ani nak beli barang. lepas ke larkin, ke kg melayu.






balik rumah, dah sarapan, bik ani buat sarapan bihun goreng spore. sedap,, =)






oh, cerita semalam biasa-biasa aje. cuma kelas 2F kena marah teruk dengan cik zira dan cik zira pukul semua sekali guna buku teks. pukul sikit, acah-acah je sebab degil sangat. pantang cikgu keluar terus semua nak memekak, berlari, meloncat. cik zira kalau bab perangai, kena tegas lah. kena guna jugak tangan ni tapi pastikan tempat yang betul dan budak tak sakit. tapi, kalau bab belajar, memang tangan cik zira tak pernah sentuh budak. bab belajar kena pikat budak. kena pandai kawal dorang dan pengajaran mesti seronok. tapi 2F semalam memang lah menyakitkan hati cik zira. geram betul.






semalam pun pakai baju MERAH jugak. kira minggu ni dua kali pakai baju warna MERAH,, sebab tuh keje nak marah je kot,, hehe






bawa bekal nasi + ayam masak paprik + sayur air + bergedil.






dalam kereta nak ke sekolah dah makan buah jambu. tak sampai sekolah dah habis dah jambunya semua,, =)






lepas habis kelas kul 4.30 tuh dapat makan mee goreng sikit. jamah sikit sebab ada lebih yang meeting punya. sayang nak buang, cikgu sorang sikit makan mee goreng tu. 






balik semalam sebelum azan maghrib, jalan tak jam sangat. cuma banyak kereta. kan bagus hari-hari macam tu. senang hati je balik sekolah,, =)






hari ini pergi sekolah lewat. kul 1 keluar rumah, zohor dekat sekolah. hari ni kelas 4 masa. jangan mengamuk lagi ye teacher hazirah,, ;)






tak-tak, kalau budak semuanya baik, teacher hazirah pun tak payah nak marah-marah. cubalah jadi budak baik semua, kan bagus.








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 8 april 2011 9.05 a.m.

2 comments:

ღ.faiez.ღ said...

slm.cik zira,nak tny.yg jula perfume ori tp harga murah tu kat mn ye link dia;).tq;

hazirah abdul rahman said...

try search PERFUME RACK k,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails