SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 14, 2011

..Happy 2nd Birthday to My Red Blog..





Assalamualaikum dan salam sayang buat semuanya,,,






hari ini, 14 April 2011, genaplah dua tahun blog MERAH cik zira ni bersama cik zira setiap hari berkongsi cerita suka duka bersama semua bermula pada 14 April 2009 yang lalu






syukur alhamdulillah kerana masih berpeluang mencoretkan kisah cik zira di dalam blog MERAH ini dan cik zira sangat gembira kerana diam tak diam entry cik zira sekarang sudah 1864 termasuk entry ini






oleh itu, dengan ini cik zira nak mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Ulangtahun kedua buat blog MERAH kesayangan hati, semoga akan selalu dan bersama dengan cik zira sampai bila-bila sebab blog MERAH ni dah ibarat diari kedua cik zira







dengan adanya blog ini lah macam-macam perkara seronok dan tak seronok cik zira dapat dan semuanya amat bermakna dalam hidup cik zira






terima kasih sayang-sayangku semua yang setia menemani cik zira melalui blog ini dan tak jemu membaca dan berkunjung ke blog MERAH ini. cik zira amat menghargai anda semua yang selalu menyokong cik zira dan blog ini. terima kasih sangat-sangat.






*Happy 2nd Birthday to My Red Blog*






nak makan apa ye nak raikan blog MERAH dah dua tahun? hehe








~sekian~




 k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 14 april 2011 7.52 a.m.

9 comments:

Zuliana Harun said...

hehehehehe... la, ini ke? kejap je kan... anyway, tahniah sis.. ;D

bobhandburry said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

zanox said...
This comment has been removed by the author.
zanox said...

happy 2nd birthday blog merah cik zira! lama sungguh tak mengomen...silent reader aje =.=" huhu..cik zira..jemputlah singgah ke blog suka suki pun bulehh :)

see u there! :)

hazirah abdul rahman said...

Zuliana Harun :



haah, kejap je dah 2 tahun, harap-harap dapat kekal lama,, thanx nana,, =)

hazirah abdul rahman said...

bobhandburry :



k,insya Allah akan singgah ye,,

hazirah abdul rahman said...

zanox :


hi zan, lama tak dengar kaba, ok2 t kt jenguk blog kamu ye


terima kasih banyak,, =)

zanox said...

lama yang amat kan cik zira..heee...kite menganggur je skang ni..pulun cari kerja..tetiba jari rajen nak mengomen..hehe..tapi takpe...tak komen, tak bermakna tak baca..kann? :p

hazirah abdul rahman said...

oh, ngah cari kerja ye,, tak bisnes lagi ke zan?


alah, takpe, tak komen pun takpelah,, asalkan rajin singgah,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails