SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 28, 2011

Tips : kalau dah sayang





ini apa yang cik zira buat dan masih cuba buat :







kalau tengah marah macam mana pun, 







selalulah ingat tentang kebaikan dia, cuba ingat yang baik-baik sahaja






Insya Allah, daripada marah sangat pun akan boleh tersenyum






*kalau ingat yang tak baik akan bertambah geram, baik jangan!*






jadi, ingat yang baik-baik sahaja ye cik zira,, =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 28 april 2011 8.54 p.m.

2 comments:

EzSyA said...

tp kene tgk jgk zira..ape yg wat kite marah tu..

kalo "KECURANGAN"??

ouhh..tiade maaf bagimu la kn~huhu :)

tade maknenye nak ingat yang baek2 dahhh




^SyASyA

hazirah abdul rahman said...

oopss,,


sya dah rasa sya mesti lagi arif,,


Insya Allah semoga dijauhkan lah dari perkara begitu kan sya,,



doa yang baik jek sekarang,, AMIn,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails