SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, May 15, 2011

beberapa jam bersama chenta hati 2





semalam kan, chenta hati 2 balik kejap uma atok ni, sampai kul 3 pagi cik zira amek kat larkin, lepas tuh cik zira kan takde kat umah, awal pagi dah keluar, balik umah dah maghrib, bas chenta hati 2 kul 9.30 malam semalam, jadi hanya beberapa jam sahaja dapat bersama dengan adik yang seorang itu



inilah chenta hati 2 kesayangan cik zira




masa yang ada dimanfaatkan bersama dengan sebaiknya memandangkan cik zira memang jarang dapat jumpa chenta hati 2 ni, maklumlah, dia kan budak UPNM, cuti memang susah nak dapat







jadi, sementara menunggu bas kul 9.30 malam tuh, kitorang pergi beli kerepek cik zira kirim bagi dekat femly dekat simpang pulai, lepas tuh makan pizza hut kat larkin tu jugak. makan pun cepat-cepat sebab chenta hati 2 takut bas dah ada.


kerepek 6 bungkus RM 20

shian chenta hati 2 lapar




chenta hati 2 ni balik uma atok ni nak amek beskal kesayangan dia ni, duklah berangkut beskal dia naik bas. bik ani ngan atok plak yang duk risau tengok chenta hati 2 bawa beskal naik bas, takut hilanglah apelah, cik zira pun sama, risau macam beskal tuh cik zira yang punya,, hehe


chenta hati 2 nak balik semalam




jadi, semalam dah tengok beskal dan beg beso kesayangan chenta hati 2 dah masuk dalam bas tuh, cik zira pun minta balik dulu sebab keta park kat tepi jek. salam dengan chenta hati 2 pastu terus cepat-cepat pergi kereta. 






nak dijadikan cerita, sampai jek kat kereta, dapat surat cinta daripada JPJ, aduhai. geram sungguh! kejap je letak, selalu takde plak JPJ, dah nak kena kan. aduhai,,, nak kena pergi JPJ Taman Daya plak nak kena setelkan, kalau tak kena saman 300 plak,, huhu, tak pasal-pasal,,






nasib baik chenta hati 2 yang nak tolong bayarkan. nasib baik,, ;)






takpelah, kena saman JPJ pun, janji dapat jumpa chenta hati 2 walaupun hanya untuk beberapa jam sahaja, takpelah, rasa berbaloi sangat-sangat.


si kakak MERAH dan chenta hati 2 nya




cik zira kan sayang chenta-chenta hati cik zira sangat-sangat, jadi bila dapat jumpa, walaupun sekejap je, rasa happy sangat-sangat,, =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 14 mei 2011 11.23 p.m.

2 comments:

detergenWangi said...

saya kenal chenta hati 2 kak zira rupanya dia classmate saya masa form 4 patutlah macam familiar...huhu..

hazirah abdul rahman said...

oh, iye ke?
skola manjung kan? macam mana ye dia agaknye? hehe


skang dia ngah praktikal kat manjung,, lehlah jumpa dia,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails