SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, May 7, 2011

cantiknya baju, cantiknya rozita che wan





isyh isyh
kalau dah namanya memang cantik jelita, pakai apa pun memang cantik kan
sama macam pelakon jelita Rozita Che Wan yang memang sangat cantik dan bila pakai apa sahaja memang cantik jek dipandang







sedang cik zira tak tahu nak buat apa, cik zira pun blogwalking lah dan terjumpa lah cerita pasal Rozita Che Wan yang dah ada butik sendiri My Couture tu. cik zira pun apa lagi, terjah lah cepat. memang semua cantik-cantik apa tah lagi digayakan oleh Rozita sendiri, bertambah-tambah lah cantiknya






memang boleh dikatakan semualah cantik. tapi sayang takde harga, mesti mahal kan.










korang pun bolehlah terjah My Couture kot-kotlah boleh jadikan design untuk baju raya tahun ni ke kan,, ;)








p/s pictures all credit to My Couture








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 7 mei 2011 8.55 a.m.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails