SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 19, 2011

Nur Kasih The Movie




macam yang semua orang tahu, hari ini, ye, hari ini, 19 Mei, tarikh yang penting kepada ramai rakyat Malaysia sebab Nur Kasih The Movie dah boleh ditonton beramai-ramai.







berjuta-juta penonton meminati drama bersiri Nur Kasih ini dan cik zira juga salah seorang daripadanya yang mengikuti drama tersebut dari mula sehingga ke episod akhir. dan Nur Kasih The Movie sememangnya dinanti-nantikan.






tapi, itulah, mungkin tak dapat nak menonton awal-awal sebab tiada masa dan takde sape nak temankan. tapi memang nak sangat-sangat tengok. mesti terbaik dan sehebat drama bersirinya.






korang mesti ramai yang nak pergi tengok hari ni kan? takpe, dah tengok sila review tau.






jadi, semua, ramai-ramai ajak mak ayah adik kakak semua serbu panggung tangok Nur Kasih The Movie tau! rugi kalau tak tengok.






dan jom layan lagu tema filem ini nyanyian merdu tiz zaqyah dan yasin
memang best!












Nak tengok! Nak tengok!








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 19 mei 2011 8.31 a.m.

2 comments:

.B.E.L.O.G.S.A.Y.A. said...

best kot..t kalo tgk bwk tisu tau..sdeh tu....heeheh..


sgh lah...=)

hazirah abdul rahman said...

oh, hokeh,
bawa tisu nak tengok,, kena ingat ni,,, tq dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails