SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, June 30, 2011

bila puasa ni, mulalah nak makan macam-macam kan,,





dah masuk 3 minggu cik zira berpuasa, dan bila puasa ni faham-fahamlah kan, memang tekak teringin nak macam-macam, nasib baik dapat bersabar dan takdelah kempunan mana pun, cuma teringin. tapi, bila dah masuk kategori mengidam dan kempunan nanti, harus pergi dapatkan segera!






baiklah, di sini cik zira senaraikan makanan yang cik zira kempunan ye.






1) ole' by KFC






2) GCB by Mc Donalds





3) WOW super savers by Pizza Hut  
(tak kisahlah mana-mana pun. more to pasta and drinks)







entah kenapa memang teringin plak tekak ni nak makan semua fast food tu. ole' tu kan baru, tak pernah rasa, GCB tu pernah rasa tahun lepas, memang boleh tahan. yang pizza hut tu memang dah biasa tapi bila disebabkan murah, tu yang nak makan sebab boleh jimat,, ngee






takpelah, tekak saja je ni gatal-gatal teringin belum kempunan lagi kan wahai tekak?
(harap-harap janganlah sampai tahap kempunan, tak kose nak melayan)






okeh, lepas siap entry ni kena terus lupakan apa yang dah taip untuk entry ni?






boleh ke cik zira?,,, ^____*






p/s  pictures credit to foodpromotion and everydayonsales







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 28 jun 2011 9.25 p.m.

2 comments:

cik zia said...

kite pon teringn GCB :(

hazirah abdul rahman said...

samalah kita,, huhu



lamanya cik zia menghilang,, mana pergi?,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails