SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, June 10, 2011

m & y catering, desa jaya





semalam petang, pergi desa jaya dengan bik ani jumpa hajjah mariam nak bincang pasal menu untuk katering disember nanti. kitorang dah sepakat amek katering je dengan hajjah mariam sebab bik ani pun kenal dengan hajjah mariam dan sebelum ni pun dah 2-3 kali jugak amek katering dengan dia.






berborak, bincang pasal menu dan semua sekali. kira selesailah satu perkara lagi pasal jamuan. nanti nak dekat-dekat kena bayar deposit dan bakinya bayar masa hari majlis nanti.






sekepala RM 12 dan dapat macam-macam lauk dan macam-macam ada siap dengan makan malam kenduri kesyukuran tu sekali. siapa yang biasa dengan katering di johor bahru  ni memang biasa dengar M & Y catering ni atau dengan nama hajjah mariam, memang popular lah sebab dia tauke kantin SMK Desa Jaya.






harap-harap tetamu datang disember nanti dapatlah makan sedap-sedap ye sebab macam-macam ada, Insya Allah,, =)






sebelum jumpa hajjah mariam, pergi pasar larkin kejap sebab bik ani nak bayar duit keledek. lepas tu ke bandar ke jalan terus sebab bik ani nak beli jajan sikit untuk budak-budak sekolah ada order dengan bik ani nasi. 


tempat selalu pergi dengan bik ani + wajah semalam,, =)




cik zira pun ingat nanti awal bulan 12 tu nak borong gula-gula coklat kat situ je untuk packing-packing. murah-murah jugak tengok harganya. geram je tengok. takpe, Insya Allah bulan 12 nanti datang situ lagi borong nak borong apa pun,, ;)






kira semalam cik zira takdelah boring sangat, keluarlah jugak dari rumah. hari ni? duduk rumah je balik,, ^__*







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 9 jun 2011 7.10 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails