SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, June 11, 2011

sabtu, 11 Jun 2011






termasuk hari ni, 2 hari lagi nak bersekolah seperti biasa, menjalankan tugas sebagai seorang guru semula setelah dua minggu lebih bercuti penggal.






hari ini? hari sabtu, 11 jun 2011. nanti kul 11 lebih nak pergi plentong ada jemputan kahwin, bawa bik ani ngan atok. kena balik cepat sebab pukul 2 petang ada tusyen budak sekolah rendah.






kira jadual hari ini sibuklah. esok pagi pun tusyen seperti biasa. BFF request nasi goreng sardin ni. harap-harap dapatlah penuhi permintaan BFF cik zira tu, Insya Allah. harap-harap jugak sedap sebab dah lama tak memasak ni. alang-alang boleh buat sardin roll kebangaan cik zira yang dahulunya pemes tau masa di UUM,, =)






korang yang ada jemputan kahwin hari ni pun, jom sama-sama pergi ye!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 10 jun 2011 8.30 p.m.

2 comments:

dark r0se said...

nak mamam nasik goreng jugakkkk~:)

hazirah abdul rahman said...

jom datang umah!
kita masakkan,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails