SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, June 26, 2011

semalam, sabtu 26 jun 2011





bangun subuh awal semalam sebab kena kerja awal. sebelum pergi sekolah anta bik ani dulu ke pasar larkin dan terus menuju ke sekolah. sampai-sampai je dah ramai budak yang datang. teks pengacara majlis cik zira buat draf je sebab program kecik. tunggu penceramah undangan sampai lambat. mulakan dengan ucapan perasmian dahulu oleh GPK HEM.





program diberi nama Program Pemimpin Muda 2011 disertai seramai 400 lebih pengawas sekolah, pengawas kesihatan dan pengawas perpustakaan. memang ramai juga pelajar yang terlibat memandangkan sekolah cik zira kan budaknya 3 ribu.







penceramah diundang dari sekolah luar. masa yang diambil lama sehinggakan program bersama unit masing-masing terpaksa dipendekkan.






selain program ni, ada program lain seperti kem bestari solat, kelas tambahan UPSR, cikgu-cikgu agama membersihkan tikar surau, cikgu-cikgu sains dengan aktiviti mereka dan cikgu-cikgu lain datang menyiapkan kerja masing-masing. kira sibuklah cikgu sekolah cik zira tu semalam.
dapat makan kejap makan nasi jagung + ayam masak merah + acar. makan cepat-cepat sebab ada program di perpustakaan pulak.







dekat perpustakaan, cik zira buat kerja mana yang patut dan program dengan pengawas perpustakaan habis nak dekat pukul 1. habis je terus bergegas balik sebab pukul 2 ada tusyen. 






tusyen sampai pukul 6.30 seperti biasa. habis je tusyen terus mandi dan bersiap nak maghrib. lepas maghrib pergi kenduri sampailah pukul 10 lebih baru balik rumah sambung buat kerja.






pagi ni tusyen sampai tengah hari. BFF takde, jadi cik zira mengajar sorang-sorang je. habis tusyen, kena siapkan keja sekolah yang tinggal-tinggal tu. cakap pasal kerja sekolah ni memang takkan pernah habis,, =)






ini jelah cerita dan bebelan cik zira pagi ahad ni ye. oh, lupa nak bagi tahu, disebabkan sabtu ahad tak puasa kan, makan nasi sampai 3 kali semalam. hari ni tak tahulah bape kali pulak makan nasi,, huhu






ok semua. esok dah nak kena kerja. rehat-rehat dulu ye hari ni,, bye!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 25 jun 2011 11.20 p.m.

4 comments:

Watie Abd Rahman said...

bile kamu nk kawen sayunkku?? teruje akk nk tgk kamu kawen.. :)

saharinasaharudin said...

bnyknye activities cik zira :)

hazirah abdul rahman said...

Watie Abd Rahman :



kak wati!!!
rindu sama akak,, =)



hehe, malulah nak bg tahu,, ngee
Insya Allah, disember nanti. t kt jemput ea, mana tahu akak nak turun jb ke kan makan nasi minyak kt,,


doakan ye kak,, =)

hazirah abdul rahman said...

saharinasaharudin :



yes dEar, hari2 ada je keje kena buat,, cikgu kan,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails