SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, June 26, 2011

.makan nikmat terindah.






siapa setuju bila cik zira katakan, makan ni nikmat terindah yang Allah kurniakan kepada kita semua?






bila dapat makan makanan ni, lagi-lagi yang sedap rasa macam heaven je rasa kan? bagaikan di dalam sorga. tapi, sorga dunia jelah,, hehe






cik zira suka makan, dan bila makan memang agak lambat sebab cik zira menikmati kurniaan ini dengan sebaiknya. makan satu-satu, pelan-pelan sebab suka bila dapat makanan dan dalam masa yang sama bersyukur sebab Allah berikan rezeki dan dapat makan yang enak dan lazat dan bersimpati juga dan kena beringat dekat orang susah yang susah nak dapat makanan.






sebab tu kena sentiasa bersyukur dengan menghargai setiap makanan yang terhidang di depan mata. makan habiskan dan jangan membazir.



hidung pun turut kembang bila syoknya dapat makan,, ;)




ingat tuh,, =)








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 25 jun 2011 11.46 p.m.

4 comments:

dark r0se said...

yup3! mam sampi habish~:)

katak_78 said...

hye cik zira...salam perkenalan...kita cikgu gaks!ada belog jugak!tapi maleh hapdet..hahahha

hazirah abdul rahman said...

dark r0se :



yep, bukan setakat lembam kan dEar, benjol bengkak semua ada dek akibat makan terlampau,, ^__*

hazirah abdul rahman said...

katak_78 :



hi dEar, salam perkenalan, thanx sudi jenguk sini,,


sama2 cikgu, nanti kt terjah belog kamu ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails