SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, July 15, 2011

bangga dengan kamu anwar hadi!





tiba-tiba kan nama anwar hadi sangat fofular di malaysia malah mungkin di negara luar. bukan saja ada blog, malah ada youtube yang memang menarik dan digemari disukai ramai. siap menang 3 awards tuh baru-baru ni.






TAHNIAH anwar hadi!






cik zira sempat berjumpa anwar hadi ni masa balik tahun akhir di maktab semula. kitorang bekerjasama untuk Arabian Masquerade Night, projek bebudak teyl-tesl. anwar hadi ni kira super super junior cik zira lah kat maktab dan dia sekarang tak silap batch dorang sambung di oversea. walaupun sibuk, tetap dia aktif blog dan youtube.


 cik zira bersama anwar hadi

anwar hadi masa prektis teater




masa kenal dia, jumpa dia, dah tahu pun dia ni memang sangat berbakat, speaking memang power. dan sangat berdedikasi. kira semua benda dia boleh buat. cakap english dengan dia memang dia champion tapi bila cakap melayu, konpem keluar loghat kedah dia tuh.






TAHNIAH anwar hadi. cik zira bangga dengan pencapaian kamu setakat ni dan doakan kamu akan lebih berjaya di masa akan datang. peh, dapat posting nanti femeslah sape yang dapat anwar hadi mengajar di sekolah tu nanti. anak-anak murid nanti sure happy dapat teacher berbakat besar macam anwar hadi ni.






suka tengok pencapaian orang yang kita pernah kenal kan. sama macam cik zira bangga sangat tengok anwar hadi ni. dia memang ada bakat besar! percayalah!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 13 julai 2011 10.45 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails