SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 11, 2011

menu berbuka puasa isnin 11 julai 2011





ini juadah cik zira berbuka puasa maghrib tadi,,





ais krim malaysia perisa asam dengan dadih susu yang ditapau dari sekolah dimakan sekali masa berbuka tadi. teringin sebab tengok cikgu-cikgu makan dekat bilik guru tadi. tak boleh jadi, kena tapau bawa balik nak jugak!,,, ;)







lepas tuh macam biasalah kan, kenalah makan nasi. lauk-lauknya seperti gamba di bawah ini :






telur dadar panas lagi sebab atok baru goreng + sotong masak itam + bendi goreng.






malam sambung makan ais krim jagung pulak sebab tapau 2 batang, nasib baik ada dua perisa jek jual, kalau ada 4 perisa, 4-4 jugak nak ditapau,,, =)








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 11 julai 2011 8.37 p.m.

2 comments:

dark r0se said...

siap tapau dr sekolah tuuuu!;)

hazirah abdul rahman said...

biasalah ros, puasa ni semua teringin, semua nampak sedap, tengok orang makan eskrim pun nak jugak. tu yang tapau,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails