SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, July 6, 2011

Pertunangan Qila - kakak sepupu MERAH nya





siapa lagilah kan kalau bukan cik zira kakak sepupu MERAH kepada Qila. Kalau dah Qila, sepupu terdekat tunang, mestilah kakak sepupu ni kena ada kan, walaupun penat Larian tak habis, tapi tetap hadir memberikan sokongan bersama sanak saudara yang lain.






ha, mai pakat tengok gamba-gamba cik zira yang terselit dalam banyak-banyak gamba dekat bawah ni. tengok apalah yang cik zira buat agaknya ye,, hehe


 si badan melengkung dah duduk kepenatan 
tapi masih boleh membuat dua jari macam tuh,,

 buat apalah tuh cik zira yek?

 keje memang duduk jelah sebab tak larat,, huhu

eceh, borak-boraklah konon ye mak enon!





ha, kalau atas tu semua gamba selit-selit je, ha, apa kata tengok plak gamba cik zira menumpang dekat pelamin pink Qila tu. ini bukan candid dah, ini gamba mengada namanya! kena mengaku sebelum ada mulut yang cakap dulu,, =D



dah sudah mengada tuh cik zira! sudah-sudah! isyh iysh,,





ha, dapat pun beberapa gamba cik zira. mana boleh kan majlis pertunangan sepupu takde gamba si kakak MERAH ni, wajib kena ada walaupun sekeping dua,,






eh, jangan jemu ye pasal majlis tunang Qila ni, sebab tinggal 1 entry je lagi nak bercerita ringkas. lepas ni kalau ada pun light-light jelah. Janji!







ha, oklah, da puas tengok gamba sendiri kat atas tu semua.







bye!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 julai 2011 9.31 p.m.

2 comments:

adarnadzmie said...

tak lama lg tu cik merahhhh pulakkk...hehe

hazirah abdul rahman said...

hehehhe,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails