SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, August 25, 2011

adush, nasib baik handbag raya tiada dalam senarai, nasib baik,,





nasib baik beg tangan raya memang tidak dijadikan amalan setiap tahun dan tidak pernah pun lah ada istilah handbag raya sebelum ni pun bagi cik zira. boleh pakai mana beg yang ada kecuali beg kerja tu memang untuk kerjalah, tak sesuai nak bawa berjalan-jalan.





dan disebabkan terpandang handbag MERAH menawan di bawah inilah yang membuatkan cik zira menghasilkan tajuk entry ini.







adush, nasib baik handbag raya tiada dalam senarai, nasib baik,,






kalau ada dalam senarai memang dah rembat dah.






dah jimat duit RM3++ dan main tutup-tutup mata jek tengok beg menawan kat atas tu,,, huhu






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 23 ogos 2011 8.25 p.m.

5 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Cik Zira, saya ada beberapa keping gambar cik zira semasa menunggu keretapi di Ipoh tempohari... Nak ker...????

Email saya : muzshah_zainal@yahoo.com
@ http://chilabaeys.blogspot.com

hazirah abdul rahman said...

aduhai, malunya, mesti gamba ngah duduk bersila atas lantai,, huhu



nape tak tegur kt? sampai hati,, ;)

ChiLaBaey's Spot said...

Seganlah cik zira... Tapi memang betul gambar tu... Bagi email nanti saya attach kat cik zira.... :)

hazirah abdul rahman said...

Dah email dah,,nanti bagi tau gambar kt,tq sgt2...

ChiLaBaey's Spot said...

Alamak Cik Zira, tolong email semula, saya dah terdelete semua inbox.... Sorry....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails