SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, August 13, 2011

geram dengan bebudak main mercun ni!!





budak-budak tempat cik zira ni, siap main mercun dekat dengan surau lagi. memang sekeliling surau tempat cik zira terawih ni semua rumah, jadi budak-budak sangat ramai. main mercun sesuka hati. bukannya nak solat dekat surau, pergi main mercun yang bunyi kuat bukan makcik-makcik jek terkejut, cik zira ni sendiri terkejut tau masa ngah solat sebab bunyi kuat.






itu kalau budak sekolah cik zira tuh, dah lama dah kena dengan cik zira. ibu bapa seharusnya bagi tahu dekat anak-anak dorang tu. jangan main mercun, mengganggu orang nak solat dekat surau dan main mercun memang merbahaya pun. ada siap campak dekat jalan, kalau kena orang macam mana?






cik zira memang geram budak-budak yang main mercun ni. selagi tak kena dekat batang hidung sendiri memang seronok jek main tak fikir orang lain, tak fikir merbahaya.






salah siapa? 






fikir-fikirkanlah bersama.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 11 ogos 2011 10.39 p.m.

2 comments:

darkrose~ said...

budak3 tu ok lagi cik zira, mang dah kite tahu nakal, ni bapak budak main mercun..ya Allah~ tak tahu lah nak ckp ape~:) bingit telinge memalammm lak tu..heeeeee aiii!:P hehe:P

hazirah abdul rahman said...

ha, itu pasal lah anak-anak pun sama main sebab bapak-bapaknye yang ajar,,, aduhai, tak tahu nak kata apa dah,,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails