SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, August 18, 2011

semalam, rabu 17 ogos 2011




hari rabu cik zira semalam yang pergi ke sekolah dan mengajar seperti biasa. pakai baju corak warna-warni dan anak tudung syria arab + tudung ct manik.






pukul 12.30 ada mesyuarat dan taklimat. adalah penjualan tanah wakaf. cik zira dan chenta-chenta hati beli jugak niat untuk arwah mak. selagi mana yang kitorang anak-anak mak mampu sedekahkan untuk mak, cik zira dan adik-adik akan cuba buat dan semoga mak ditempatkan di sisiNya. Amin.





kelas sendiri, 2F tak sempat mengajar. masuk sekejap je dalam 5 minit. hari ni kalau boleh nak minta dekat cikgu hairol cikgu BM dorang nak amek masa sikit sebab hari ni satu masa, jadi nak amek masa sikit ajar yang tak sempat ajar semalam nak habiskan jugak. harap-harap bolehlah.






balik rumah semalam pun jalan tidaklah sesibuk mana dan sampai dalam pukul 6.10 macam tu. hari ni pun ada mesyuarat jugak tapi mesyuarat perpustakaan pula. nak kena salin tu sebab kena buat minit mesyuarat. kiranya malam ni dah ada keje kena siapkan minit mesyuarat. cik zira sebagai setiausaha perpustakaan. dapat kerja terus nak kena siapkan. Insya Allah.


lihat baju dan beg kerja sedondon bukan,,, ^___*





itu sahajalah sedikit cerita semalam dan hari ni. selamat berbuka ye maghrib nanti. makan sedap-sedap tau,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 17 ogos 2011 10.28 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails