SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, August 5, 2011

suka yang mana?





Assalamualaikum dan salam sayang buat semuanya,






entry ni cuma nak bertanya pendapat, untuk raya tahun ni kan, ada yang dah buat pun baju raya. ada yang dah beli siap, ada yang masih belum ada lagi pun baju raya macam cik zira ni ha.





jadi, cik zira nak tanyalah, raya tahun ni korang suka baju fesyen macam mana ea?






baju kurung biasa? baju kurung moden? 
jubah moden? atau kaftan kah?






cik zira ingat, Insya Allah dalam masa terdekat nak hidupkan balik ...REDshop... cik zira yang dah lama sepi tu. tu yang tanya pendapat, mana tahu ada yang belum beli baju raya ke, bolehlah sopin dengan cik zira nanti. itu pun kalau ada dapat koleksi yang cantik-cantik. kalau cantik, cik zira pun nak rembat untuk diri sendiri.





SILA TERJAH ...REDshop... sekarang!!
 ^___^







oh, iye, lupa plak, ini gamba semalam ke sekolah,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 3 ogos 2011 9.54 p.m.

2 comments:

darkrose~ said...

sentiase ceria!:)

hazirah abdul rahman said...

hehe,, singgah ...REDshop... ye ros,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails