SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, September 26, 2011

belanja ke simpan?





Salam sayang,






korang, kalau korang dapat duit kan, 
korang akan belanja duit tu ke simpan?






kalau cik zira, setiap kali cik zira dapat duit, tak kisahlah, gaji ke, duit tusyen ke, duit berniaga ke, cik zira akan simpan dahulu jumlah yang banyak, dan akan guna sikit untuk belanja benda yang perlu.





yelah, bila dapat duit ni, rasa sayang pulak nak guna, kalau guna habis. tapi, kalau simpan kan makin lama makin banyak. betul kan?






jadi, sapa yang jenis sama macam cik zira ni, jom kita main sep tom tom sama-sama,,, =)








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 26 september 2011 9.00 a.m.

2 comments:

Cik Puan Bunga said...

Suka baca post zira kalau pasal duit2 dan berbelanja ni! :D suka suka suka!

ajar macamana nak jimat!

hazirah abdul rahman said...

setakat ni boleh lagilah kakak bunga, masih bujang, tak tahulah nanti kalau dah kahwin, ada anak. tapi, harap-harap masih dapat berjimat macam sekarang. Amin.




macam mana nak jimat ea?
ok, kt cuba buat,,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails