SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, September 17, 2011

kad undangan perkahwinan BFF tersayang





syawal ke 5 lagi cik zira dah dapat kad kahwin BFF cik zira, emelia & bakal suami, eddy. sangat gembira bila dapat kad kahwin kawan baik sendiri. rasa teruja sangat bila tak lama je lagi BFF cik zira ni akan jadi isteri orang.







berborak dengan BFF nak dekat-dekat dia kahwin ni membuatkan cik zira rasa gembira sangat untuk emy dan nampak sangat dia pasti bahagia dengan suaminya nanti. diam tak diam, tak sampai 2 minggu je lagi BFF cik zira akan bergelar isteri orang. dari cik bertukar status ke puan pulak.
emy dEar,
kita sangat gembira untuk kamu. kita selalu doakan semoga kamu bahagia selamanya dengan eddy sebab kita tahu eddy baik dan boleh jaga kamu dengan baik. sebagai seorang kawan sejak sekolah dulu, kamulah yang paling rapat dengan kita dan kita syukur sangat dapat kawan baik macam kamu. tak lama lagi dah kamu nak kahwin, kita happy sangat dEar,,, =)






rasa lain kan bila orang terdekat dengan kita nak kahwin? kalau kawan-kawan biasa kahwin rasanya tak sama macam kawan baik sendiri nak kahwin. ini yang cik zira rasakan sekarang. silap-silap BFF tak nangis masa nikah nanti, cik zira yang dah meleleh air mata,,, huhu






cik zira pasti akan bersama BFF semasa hari bahagia dan hari penting dia 30 september ni, 1 oktober dan 8 oktober nanti. Insya Allah,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 16 september 2011 9.25 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails