SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, September 13, 2011

semalam, isnin 12 september 2011




Assalamualaikum dan salam sayang buat semuanya,






@ pagi semalam pergi betulkan air cond kereta, ingatkan rosak biasa je, plug ke tercabut ke ape, rupanya memang dah rosak teruk, gantilah segala mak nenek semua, buat dekat uncle, larkin perdana, nak dekat sejam jugak menunggu. kenalah RM 130 untuk buat air cond tu. minggu lepas servis kereta, minggu ni betulkan air cond plak, baguslah tu,,, ;)



@ balik umah dah lambat, bersiap pergi sekolah. pergi sekolah pun lambat, tapi nasib baik jalan tak sibuk, sampai pun masih awal walaupun terlambat





@ bawa bekal nasi goreng dengan nasi berlauk + ikan masak asam rebus dengan nenas + sayur kubis goreng. nasi goreng makan kul 12 lebih sebab dari pagi tak makan apa, nasi campur makan pukul 3 lebih





@ mengajar satu kelas sahaja. masuk kelas 3B, macam rasa dah lama sangat tak jumpa dorang sebab minggu lepas dorang dicutikan. bagi dorang kerja kena siapkan



@ kerja semalam siapkan lesson plan untuk minggu ni sebab mulai hari ni sampai khamis dah di SK Kota Masai sebab kena jaga UPSR. jadi, siapkan dulu yang itu. hari khamis minta tolong kak rahida hantarkan


@ masa lapang yang ada borak dan berkongsi cerita jelah dengan kak liza. seronok plak dengar cerita kak liza. kan kak? hee


@ semalam perjalanan balik sangat bagaikan syurga sebab sebelum pukul 7 dah sampai rumah. best sangat!






pagi ni bangun awal, pukul 5 pagi dah bangun bersiap dan solat subuh sebab hari ni hari pertama menjalankan tugas sebagai pengawas UPSR. pukul 7 pagi dah kena ada dekat SK Kota Masai. singgah sekolah dulu amek kak liza lepas tu terus pergi. 3 hari ni kena berkorban bangun awal. takpe, jumaat nanti cuti hari Malaysia, boleh rehat balik.






kepada anak-anak UPSR, selamat menempuh peperiksaan ye, jawab soalan dengan baik. semoga mendapat keputusan cemerlang,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 12 september 2011 7.50 p.m.

1 comment:

Cik Wawa said...

hi zira...still remember me ;)
follow ur blog

~wawa syaida carbonara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails