SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, October 26, 2011

rindu kat kawan-kawan baik semua




Ya Allah, betul bila cik zira tengok gamba-gamba lama masa tengah belajar dulu, rindu sangat dekat kawan-kawan baik cik zira yang selalu cik zira lepak sama dengan dorang.



 cik zira, fiqa gonde, basyirah & amalina. 
wah, cik zira pakai tudung bawal lah you!

mye, cik zira, mek bie & salwa,,, =)




kawan-kawan, silalah datang majlis cik zira disember nanti sebab memang sangat rindu dengan korang. rindu sangat tau! datang nanti leh amek gamba banyak-banyak sama-sama,,, =)






entry khas ni ditujukan buat mek bie, mye, salwa, amalina, basyirah dan fiqa gonde. miss u all so much.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 17 oktober 2011 9.31 a.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

kite pon rindu kawan kite :(...

Attoae said...

kak, yg gmbr akak pakai tdung bawal tuhh kan, muka akak ada iras ng kawan specky akak yg sbelah tuhh.. macam twin lak.. ;p

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


rindu kan zila bila dah jauh2 ni,, bila teringat, alahai,,, rindu betul

hazirah abdul rahman said...

Attoae :



haah dEar, ktrg memang kembar dulu, dah pernah wat entry pasal twin pun,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails