SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, November 20, 2011

jamuan untuk makan-makan





ini cerita jumaat lepas, 18 november, di hari akhir budak bersekolah. cik zira dan rakan guru lain masih perlu bertugas seminggu ni nanti sebelum bercuti panjang. masih kena bekerja.






pukul 2.30 hingga 3.20 masa pertama dan kedua cikgu-cikgu pergi ke kantin sebab cik mat kantin belanja cikgu-cikgu semua. cik zira pun selalu macam malas nak gi kantin kan, tapi alang-alang dah kat dewan, terus menuju. memang semua sekali cikgu makan. ada nasi dan macam-macam lauk sedap.







kat rumah pun dah makan nasi goreng dengan nuget 2 pinggan. takpe. makan nasi lagi.






dalam pukul 4 lebih pulak. jamuan perpisahan cikgu ahmad. lepas ucapan ringkas dan penyampaian hadiah, makan lagi. nasi ayam yang sedap. makan nasi lagi ye cik zira. bagus.




yang diraikan sudah mahu balik sarawak




jumaat makan nasi sampai 4 kali. nasib baik malam dah tak makan. makan roti jek 2 biji. paksa perut jangan lapar lagi dah. cukuplah penuh nasi dalam perut.






nak cuba diet untuk majlis disember, tapi tak berjaya sehingga sekarang. lagi-lagi nasi, memang tak boleh tolak langsung. aduhai cik zira.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 19 november 2011 7.50 p.m.

4 comments:

~azillakhalison~ said...

laponye tgk makanan..jeles betol.tetap mentain

hazirah abdul rahman said...

aduhai, memang selera tengah naik la zila,, hehe

~azillakhalison~ said...

selere naik xpe kalau badan mantain hehhe...

~azillakhalison~ said...

add saye :)

n0 33 jalan P.E 1/17
Taman Pulai Emas 81300
Skudai JB

wahh bestnyeeee :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails