SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, December 24, 2011

baju arab untuk disewa sudah bertambah.





Alhamdulillah, ada rezeki lebih. jadi, cik zira tambahkan stok baju arab untuk disewakan. dari sepasang yang warna MERAH tu, kemudian tambah lagi sepasang warna hitam dengan aksesori. sekarang, semua baju arab untuk cik zira sewakan ada 8 pasang kesemuanya. semua cantik-cantik.






aksesori pun cik zira dah tambahkan. untuk kepala, pinggang, leher, lengan dan jari. semua ada.



da siap packing




jadi, kepada yang nak sewa baju arab ni, tak payah rebut-rebut dah, dah banyak set sekarang ni, pilih je yang mana berkenan di hati.






nanti cik zira buat entry terbaru untuk baju arab sewa ni ye.
nak tahu lebih lanjut untuk Baju Arab Sewa ni sila KLIK SINI.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 24 disember 2011 12.06 a.m.

4 comments:

My SouL and My HearT said...

nak gak sewa...utk dinner nt..tapi jauh doh..sy kat cheras.Cmne ye?

hazirah abdul rahman said...

anything, sms je k rida,, =)

Nur Adzreene Shaiera said...

brape ye sewa?

hazirah abdul rahman said...

klik dekat blogshop ye, khredshop, sume details ada kat situ atau sms 012-7962386

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails