SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 3, 2012

jumaat yang lepas.





oh, maafkan cik zira. baru nak update blog untuk hari ni. 






nak bercerita dahulu pasal tugas di hari jumaat lepas. pergi sekolah pagi untuk bertugas. bawa bekal macam best jek sebab guna bekas yang ada banyak bahagian dan macam banyak je makanan yang dibawa. seronok jek tengok. ada nasi goreng + nuget + jemput-jemput + kuih keria + cili sos. sarapan yang banyak.






hari jumaat meeting pasal SPSK dan majlis persaraan guru besar. cik zira macam biasa akan menjadi pengacara majlis di dua majlis, di sekolah dan majlis makan malam. bersama gandingan pengacara kak lah. lepas ni kena banyak buat kerja dan buat sehabis baik untuk menjayakan majlis persaraan GB tersayang yang tak sampai 2 minggu pun kena bekerja keras.






dah habis pun minggu bertugas. esok pun dah mula bekerja seperti biasa dan berjumpa anak-anak baru untuk tahun 2012. wah, sesuatu yang mencabar diri pulak untuk tahun ni. yep, kena set rules macam tahun lepas untuk dipraktikkan oleh anak-anak baru cik zira ni. chaiyok cik zira. do your best!!








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 3 januari 2012 2.50 p.m.

4 comments:

mariah said...

zira nk tny, veil kawin buat sendiri ke tempah..

share plizz

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

beli dah siap je mariah. dekat regaltex, city one plaza, sebelah semua house tu. harga RM 150 tapi memang puas hati, cantik sangat,, =)

ratna said...

Selamat menjadi emcee

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

yep, selamatlah semuanya.. amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails