SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 14, 2012

handphone samsung yang comel.




enpon kesayangan Nokia Daun cik zira tu dah selamat bersemadi sebab langsung dah tak boleh guna tapi masih cik zira simpan dengan baik. kemudiannya, pakai enpon E52 menggantikan enpon daun tu. lagi satu guna E66






namun, kedua handphone itu pun setelah diguna dengan baik untuk masa yang agak lama jugak, turut rosak dan tak boleh digunakan. sedih betul.






sekarang ni pakai enpon nokia satu untuk maxis, pinjam chenta hati 2 punya dan lagi satu samsung baru yang sungguh comel untuk talian celcom.






kesian kan. pakai telefon sume yang biasa sahaja. tak canggih pun. tak kisahlah kan. asal dapat bersms dan bercakap tu kira oraitlah tu. cukup dah tu dari takde handphone langsung.






yang samsung ni suamiku yang belikan. dia kata guna dulu yang samsung ni buat sementara waktu. ini pertama kali cik zira guna jenama lain selain nokia. kalau tak dari dulu sejak nokia daun tahun 2005 tu memang guna nokia jek. tapi, oklah, senang jugak nak guna.








sangat comel dan harganya pun murah je. RM 79. oklah kan untuk handphone macam tu. zaman sekarang handphone bawah harga seratus pun dah berlambak. kalau dulu, mana ada, beratus-ratus pun yang paling murah. best betul kan kan. harga berpuluh pun dah boleh dapat satu handphone.






cik zira bersyukur ada 2 handphone yang ada ni untuk kegunaan cik zira seharian. masih ada jugak yang boleh digunakan. asyik silih berganti jek sejak nokia daun yang cik zira guna selama 7 tahun tu dah rosak. harap yang ni dapat bertahan lamalah. mana tahu kan nanti dapat yang lagi up sikit,,, hehe







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 13 februari 2012 9.34 p.m.

2 comments:

Cik FaRiZaM said...

ha'a skrang byk dah hp yg murah, bwh rm100....

hazirah abdul rahman said...

betul tu,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails