SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 29, 2012

Program Tekad dan Nekad : Hari Ketiga




cik zira dah nekad dan tekad nak berDIET semula untuk tempoh sebulan ni. dah mula dari hari isnin, 27 februari dan hari ni dah masuk hari ketiga. cukup 30 hari sampai 27 Mac, hari jadi cik zira yang ke 26 tahun nanti.






untuk hari Isnin, cik zira kurangkan makan nasi. kalau selalu makan nasi 3 kali sehari dan dalam jumlah yang banyak, tapi untuk hari isnin tu cik zira makan sekali je sebelum gi sekolah dan sikit jek. semalam dah mula berpuasa. 






ini kiraan berat cik zira untuk hari pertama dan hari kedua cik zira mulakan Program Tekad dan Nekad :



  • 27 Februari - 55.2 KG
  • 28 Februari - 54.9 KG





untuk hari ni belum timbang lagi, nak timbang pukul 9 lebih nanti, waktu yang sama nak kena timbang setiap hari selama sebulan ni. dari 55.2 KG cik zira nak turunkan sampai 52 KG. tekad nak cuba ni sebab memang tak pernah rasanya dapat 52 KG tu. tu nak kena cuba tu.






harap Program Tekad dan Nekad cik zira ni berjayalah dan cik zira dapat berat yang best. tak nak berat sangat, nanti dah tak cantik, nak makan banyak pun takut. nak sampaikan 52 KG tu lepas tu boleh makan sedap-sedap balik cuma kena kawal je.






cik zira akan sentiasa update pasal program Diet cik zira ni ye dari semasa ke semasa. oh, tapi kalau cik zira puasa, cik zira akan pastikan makan nasi masa berbuka puasa tu. tak boleh tak makan nasi langsung, nanti takde tenaga pulak kan.






okeh. kepada yang berdiet jugak, sama-sama kita usaha k.






~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 28 februari 2012 9.30 p.m.

2 comments:

Cik FaRiZaM said...

eh cpt nye turun berat badan?

hazirah abdul rahman said...

cepat ke?
sehari 300 gm je.. nak sampaikan 52 tu susah rasanya,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails