SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 21, 2012

semalam : isnin, 20022012





Assalamualaikum






cikgu : outfit semalam ialah baju kurung merah jambu + tudung syria chiffon hitam. mengajar semalam alhamdulillah. takde mengamuk. tenang sahaja. hehe. kelas 3D cik zira buat ujian listening and speaking. semalam hampir separuh, hari ni nak kena habiskan semua. esok dah boleh mengajar semula macam biasa. kelas 2A yang hari jumaat mengamuk pun dah tenang. semua dah tak main-main sangat. kena relief kelas 3F ajar matematik, ngaja dorang cara menolak nombor. waktu lapang yang ada diisi dengan solat dan membuat kerja.






bekal : nasi + ikan goreng sambal + sayur campur + tauhu goreng + sambal kicap + jemput-jemput nasi + sos cili.






perjalanan pulang : agak perlahan terutama sebelum nak masuk ke highway. sampai rumah pukul 7.15 malam. nasib baik dekat JB tak jam, kalau tidak memang lah sampai lagi lambat.






ini sahaja ringkas untuk entry pagi selasa ni,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 20 februari 2012 8.45 p.m.

2 comments:

Lyaa Suriany said...

sis,
suka la tgk tdg yg sis pakai
lya rase nak beli byk2 n diy sndiri jugak. sis blh ajr x?

hazirah abdul rahman said...

kita pun dah beli kain chiffon lya. nak buat sendiri takut tak jadi, nak anta kedai tak berkesempatan lagi. lya boleh try tengok blog kak bunga. dia ada buat entry cara nak buat syria chiffon,, =)


dia buat jadi, cara pun senang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails