SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, February 20, 2012

menengok IT Fair di KSL.





masih lagi cerita berdating dengan chenta hati 2 sabtu baru-baru ni. lepas habis kitorang bershopping di popular plaza pelangi tu, kitorang gerak ke KSL pulak sebab cik zira nak tengok laptop dekat IT Fair kat situ. tengok je, belum masa nak beli lagi sebab nak beli hadiah untuk diri sendiri tu birthday Mac nanti. 






tak besar sangat IT Fair kat KSL tu. booth laptop pun berapa je. jadi, tanya pun mana yang ada. cik zira survey laptop MERAH. semuanya laptop mini je yang betul-betul MERAH. yang besar, MERAHnya tak cantik. kecewa lah jugak. takpelah, tunggu dulu. mana tahu nanti sementara nak bulan Mac nanti ada lagi keluaran terbaru yang cantik MERAHnya.






cik zira tengok jenama asus dengan lenovo. itu je MERAH yang cantik pun. tanya-tanya dan amek flyers untuk rujukan bawa balik dengan harapan dapatlah jugak satu hari nanti laptop MERAH baru menggantikan laptop kesayangan ni yang dah hampir 8-9 tahun cik zira guna, hadiah pemberian abah.






laptop tengok jek, yang dibeli ialah contact lense yang salah powernya nak kena pulang tukar yang lain. entah bila nak ke KSL tu. lagi satu beli takoyaki 2 kotak. 1 untuk cik zira, 1 untuk chenta hati 2. sedap takoyaki dia. 





itulah kisah dating cik zira dengan chenta hati 2. mula-mula ke plaza pelangi, kemudiannya ke KSL dan akhirnya ke rumah tokyam. malam itu pukul 11.20 anta chenta hati 2 ke larkin, dia nak balik KL semula. semoga berjumpa lagi wahai chenta hati 2 ku! sayang kamu!







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 19 februari 2012 7.18 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails