SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, February 2, 2012

semalam : rabu, 01022012




pagi sebelum pergi sekolah siapkan Buku Rekod Mengajar. bagi cun bahagian RPT yang dekat depan tu. siapkan lesson plan sekali. malamnya tu print semua RPT. nak siapkan benda alah tu pun amek masa berjam-jam, huhu






lepas tu, siap-siap pergi sekolah. sebelum pergi sekolah pergi century garden dulu, pergi klinik jumpa doktor. lepas dah amek ubat, bayar semua terus menuju ke sekolah. nasib baik masih tak terlambat.






hari rabu cik zira sekarang tak sesibuk jadual lama. ada banyak masa untuk membuat kerja. jadi, bila banyak masa free, bolehlah buat dan siapkan kerja mana yang patut dan makan jugak boleh dalam keadaan tenang. amek masa untuk menikmati makanan.






bekal semalam : nasi + sambal sardin + sayur campur. bawa jugak lempeng kelapa. makan dua kali. round pertama habiskan nasi dulu. petang sket round kedua baru habiskan lempeng pula.






mengajar alhamdulillah, berjalan dengan lancar. mengajar pun dengan happy je.






nampak gaya, minggu keempat ni memang minggu yang baik untuk cik zira di sekolah. harapnya sampailah ke hari jumaat. cuti empat hari balik penang jumpa suamiku lagi. yay!






oklah semua. cukup celoteh cik zira di pagi hari khamis ni. nak pergi buat kerja apa yang patut pulak ye. tugas update blog pagi udah selesai,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 1 februari 2012 9.33 p.m.

8 comments:

atty's said...

cantik tudung cik zira

Cik FaRiZaM said...

wahhh lempeng , lama tk buat lempeng. nnti balik nk buat la

~azillakhalison~ said...

hehe paling menarik : nasi n kicap2..seni haha

hazirah abdul rahman said...

atty's :



terima kasih kak,, =)

hazirah abdul rahman said...

Cik FaRiZaM :



dah buat lempengnye,, ;)

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :



eh zila ni, itu pun dia boleh nampak,, ngeh!

SyAzRiyna said...

salam zira..wah suka tgk zira ni hari2 bwk bekal.rajin eh.tingat time xkawen duduk ngn mak,he3 mak rajin la bg bekal.skg xsempat dgn anak lg.nway saya frm penang jgk,slalu balik penang kan,mane taw leh terserempak he3

hazirah abdul rahman said...

haah, duk dengan makcik ni untung.makcik plak memang rajin masak. kt tukang makan dengan bawa bekal gi sekolah lah,, hehe


haah, selalu balik penang. mana tahu leh jumpa kan nanti,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails