SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, February 2, 2012

Jadual Waktu MERAHku





bila jadi cikgu ni, memang wajiblah ada jadual waktu. kalau jadi guru kelas kena ada dua jadual. jadual persendirian dengan jadual kelas. tapi, cik zira bernasib baik tahun ni tak pegang kelas. jadi, jadualnya satu sahaja.






semalam masa sibuk siapkan RPT tu, sibuk print jadual sekali. print tak boleh satu je, mesti lebih. sebab nak letak kat meja satu, nak letak dalam Buku Rekod, nak tampal dekat buku. jadi, memang kena buat banyak.






dan, nak bagi cantik, tampal lah atas kertas warna MERAH. terus nampak MERAH macam cik zira ni ha!






tak tahulah mengapa diri sendiri ni tak boleh nak adil dekat warna yang lain kan. tetap pandang dan sayang MERAH jugak.






heran ~ ~ ~






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 1 februari 2012 9.44 p.m.

4 comments:

Errah said...

akak ni mmg obses gler kan kat wrna merah...senang la org2 dkt akak nak bagi pape..nmpak merah je boleh dah bagi buta hadiah kak akak..hehe

adarnadzmie said...

jadual pun merah yer dik..hehe

hazirah abdul rahman said...

Errah :



hehe, memang gila sangat dah MERAH ni. ha, itu sebab ramai tengok MERAH ingat dekat cik zira,,, *wink*

hazirah abdul rahman said...

adarnadzmie :



WAJIB MERAH kak,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails