SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 9, 2012

losyen.





entry ini entry tentang fakta cik zira dan perihal losyen.






1. dalam sehari cik zira akan pakai losyen dua kali. satu pagi dan satu malam sebelum tidur. memang dah amalkan sejak remaja lagi.






2. losyen pilihan cik zira selalunya yang jenis pencerah. kalau nak beli losyen tu, tak kisahlah jenama apa pun mesti akan beli yang untuk mencerahkan kulit. tak cukup cerah lagi kot nya,,, hehe






3. dalam setiap beg tangan yang ada, selain pen, cik zira akan letak losyen jugak. senang bila rasa nak pakai je, memang dah ada losyen dalam beg termasuklah beg kerja pun ada losyen jugak.






4. sekarang ni cik zira sedang pakai losyen vaseline healthy white untuk malam. di sebelah pagi pakai losyen bengkoang whitening mustika ratu untuk sebelah pagi. dan dekat penang pula, losyen enchanteur extra whitening yang sangat wangi.














5. dulu losyen kegemaran ialah safi balqis perfect 10. tapi, sekarang ubah selera. campur-campur pakai losyen mana yang terbeli,,, ;)






losyen tu ibarat macam vitamin untuk kulit kan. betul tak? selain untuk mencerah, losyen juga digunakan untuk kelembapan kulit serta menghaluskan dan melembutkan kulit. selain tu, losyen wangi tau. sampaikan anak  murid kalau salam cium tangan teacher hazirah dorang ni, suka bau tangan cik zira sebab bau losyen wangi.






cik zira suka losyen. ianya sama penting ibarat krim muka. losyen ni ibarat krim untuk kulit yang wajib dipakai untuk menjaga kecantikan kulit.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 8 mac 2012 10.51 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails