SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 2, 2012

Program Tekad dan Nekad : Hari Keempat





Assalamualaikum
ini quick update. cerita sikit pasal Program Diet Tekad dan Nekad cik zira. hari ni dah masuk hari kelima. ini timbangan berat cik zira setakat 4 hari berlalu :



  • 27/2 - 55.2 KG
  • 28/2 - 54.9 KG
  • 29/2 - 54.6 KG
  • 1/3 - 53.8 KG




mula dari 28/2 hari selasa tu cik zira dah berpuasa. lama sangat dah tak puasa, kerja makan je. cik zira jenis tak bangun sahur. jadi, masa berbuka je makan nasi dengan lauk pauk dan minum air. malam lepas tu pun dah tak makan sebab dah cukup nasi masa berbuka tu.





dah lima hari, ada 25 hari lagi untuk capaikan target 52 KG tu. chaiyok cik zira!!






~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 1 mac 2012 9.15 p.m.

7 comments:

~azillakhalison~ said...

ish...serius yer boleh turunn..

hazirah abdul rahman said...

hehe,, ;)

GadiS said...

kita kurang berat kalau makan lebey dibisingnya tapi nak naik kan badan. camno ek?? =)

hazirah abdul rahman said...

aik, badan dah ok dah tu. takde apa yang kurang,, ;)

GadiS said...

dah boring dari dulu macam nie..macam mane nak ilangkan perut buncit ek??stress lah dengan masalh perut buncit nie..segan nya tanya soalan macam nie kan. hee..

hazirah abdul rahman said...

cubalah pil halia tu.nant per0t cntk.tp buncit ke per0t tu?x pasan pun..atau buat senaman utk bg per0t cntk.bdn x naik tp naik k0t per0t agaknya

GadiS said...

sekarang nie naik sikit tapi tak naik semua tempat..lebey pada perut..kita nie pil payah sikit nak telan..wat senaman lah jawab nya tapi lmbt lah..padah dulu lepas makan terus baring..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails