SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, March 19, 2012

proses mengemaskini baju arab sewaan.





sampai je JB subuh semalam, terus kemas-kemas barang, subuh dan selesaikan baju-baju arab yang cik zira sewakan. untuk minggu sebelum cuti tu, 7 set daripada 8 set baju arab yang cik zira ada disewa oleh penyewa. bila sampai rumah atok, semua baju sudah diposlaju semula dengan selamatnya kecuali 2 pasang lagi belum diterima pagi itu. malamnya baru dapat.






jadi, cik zira buka bungkusan, teliti dan check betul-betul sebab sebelum ni ada seluar terkoyak dan cik zira tak perasan, penyewa sebelumnya tak bagi tahu seluarnya terkoyak. cik zira basuh wangi-wangi, jemur dan kemudian lipat semula mengikut set masuk dalam plastik elok-elok.






seluar yang terkoyak pun dah dihantar jahit dan elok kembali.






sewaan baju arab ni kira macam rezeki kedua cik zira jugalah mencari duit sampingan. Alhamdulillah. lepas ni ingat akan tambahkan bilangan set baju dan juga aksesori. Insya Allah.






sesiapa yang nak tahu dengan lebih lanjut tentang khidmat sewaan BAJU ARAB ni, silalah ke ...REDshop... untuk lebih lanjut ye.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 18 mac 2012 8.19 p.m.

2 comments:

cik chinta said...

teringin nk ada pendapatn sampingan. tp xtau nk wat apa..(:

hazirah abdul rahman said...

kena fikir-fikirkan lah tu,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails