SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, March 6, 2012

rasa coklat yang enak dan lazat.





dalam duk BerDIET Tekad dan Nekad ni, masih jua cik zira dapat merasa makan ais krim yang sungguh enak tak terkata. tengok iklan dalam tv tu macam nak terus dapat makan. macam sedap sangat-sangat. tapi, ternyata memang sedap.






rasa coklat dia yang enak dan sungguh lazat. masa makan tu macam makan coklat je rasa.


gambar tak cantik, flash kuat sangat. 
tapi ais krim tu memang sedap!




cik zira dapat makan ais krim Magnum yang baru tu perisa chocolate truffle yang berharga RM 3.90. masa isi minyak dekat esso tu beli dan makan dalam kereta. sungguh sedap!








baru dapat rasa 1. ada 2 perisa lagi tak silap. pun macam sedap. nak rasa jugak yang lain-lain tu. tunggu ye ais krim,,, ^___*







~sekian~






k,adios!!!,,,  by : ierarahman isnin 5 mac 2012 9.28 p.m.

2 comments:

Edura Hanum said...

sedapnya
balik keja nie nak cari lah aiskrim nie

hazirah abdul rahman said...

haah,cari tau.mkan.sdap sgt2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails