SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 21, 2012

cik zira dan Kak Ida yang glemer gitu!




dekat SK Taman Cendana ni, dalam bilik guru, cik zira duduk sebelah kak rahida. kak rahida ni baik orangnya. lembut sangat bercakap tetapi bila kena garang dan tegas, dia akan tegas. orangnya manis dan cantik dan nampak muda je sentiasa walaupun dah ada anak 2 orang. badan tetap cantik. maklumlah, kak ida pemain bola jaring. atlet.






setiap kali ada apa-apa majlis di sekolah, kak ida akan tampil dengan gaya yang semua orang nak tengok. sama juga masa sambutan hari guru minggu lepas. bukan main cantik dan bergaya lagi kak ida. cik zira pun, apa lagi, tak naklah lepaskan peluang bergambar dengan orang cantik ni. minta tolong ms ain amekkan gambar cik zira dan kak ida.


cantik kan kak ida?



cantik kan kak ida? nasib baik cik zira tak dapat pindah. sebab kalau dapat pindah, kak idalah antara teman guru kat situ yang cik zira tak sampai hati nak berpisah. kak ida baik dan selalu tolong cik zira.








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 20 mei 2012 7.40 a.m.

2 comments:

Iena Eliena said...

dua2 pun cantik:)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

hehe, terima kasih dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails