SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 15, 2012

hari terakhir berlatih tarian.




hari ni kejap lagi pukul 12 tengah hari merupakan hari terakhir cik zira dan anak-anak tarian 2A berlatih sebabnya esok pagi dah sambutan Hari Guru dan hari untuk mempersembahkan tarian yang dah 2 minggu lebih kitorang berlatih.



sedang mendengar teacher hazirah membebel




hari ni kena marah lebih sikit. kena bagi dorang buat betul-betul sebab esok dah harinya untuk dipertontonkan kepada semua yang hadir. petang nanti kena tengok pentas sesuai ke tidak untuk kitorang menari. harap-harap cukup luas untuk persembahan cik zira dan anak-anak 2A.






kat bawah ni ada video masa anak-anak cik zira buat latihan tarian minggu lepas. maaflah kalau suara cik zira bising sebab geram tengok dorang buat tak betul. tapi, setakat semalam, alhamdulillah, mana yang tersilap sana-sini tu dah cik zira betulkan dorang.







semoga persembahan ini pagi esok berjalan dengan lancar dan semua terhibur. ini kira persembahan tarian julung kalinya dipersembahkan di Hari Guru SK Taman Cendana yang melibatkan guru dan anak murid. wah, tak sabar!






nanti ada video persembahan sebenar, cik zira upload jugak k. dengan cik zira sekali join budak-budak 2A yang comel-comel tu menari.






tak sabar tapi takut. huhu








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 14 mei 2012 9.05 p.m.

2 comments:

wawa syaida said...

xsabar nak tengok video persembahan live tu ;)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

dah ada, tunggu ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails